sreda, 28. maj 2008

Kako sem postala mačjelovka

Za lažje razumevanje najprej preberite zgodbo o Maci (prejšnja objava).

Kdo sploh je mačjelovka? Aktivna članica društva za pomoč prostoživečim mačkam Mačjelovka, ki lovi prostoživeče mačke. Več o društvu na www.macjelovka.org .

Na parkirišču, kjer je bila najdena Maci, se potika še nekaj drugih mačk. Hrani jih gospa, ki je začasno namestila in kasneje nama oddala Maco. Opazila je še eno mlajšo muco, ravno tako tribarvno, malce plašno. Prosila me je, če ji lahko pomagam pri oddaji. Objavila sem oglase na različnih portalih. To je muca, ki je iskala dom:Objavila sem jo tudi na forumu mojpes.net. Dolgo časa ni bilo zanjo nobenega zanimanja. Potem sem pa nekega dne na omenjenem forumu videla sporočilo: "Tinchka, poslala sem ti mail." In to je bil eden najbolj zanimivih mailov, kar sem jih kdaj dobila. Nika2 mi je pojasnila, da v naši okolici ne obstaja nobeno društvo za zaščito živali, da pa razume problem prostoživečih mačk in da bi me rada spoznala, da skupaj malo podebatirava. Bila sem navdušena in tako sva se ob prvi priliki dobili na pijači. Odločila se je, da posvoji muco iz parkirišča. Njena tema še vedno obstaja v arhivu foruma: http://www.mojpes.net/forum/index.php/topic,21351.0.html . Tako sva nekajkrat skupaj odšli na omenjeno lokacijo, nekajkrat je šla sama, da bi ulovile muco. In nekega dne nam je le uspelo. Mimogrede sem ji pa omenila, da se v Šempetru pod našim blokom zadržuje večje število prostoživečih mačk. Razglabljali sva o tem problemu in se tudi obrnili na šempetrsko občino. Ne vem, ali je bila bolj sreča ali tako kot mora biti, da je gospod, s katerim še vedno urejamo situacijo, izjemno prijazen, razumevajoč in takoj pripravljen pomagati. Med tem pa še en dogodek: prišla sem v stik s sosedo, ki je tudi velika ljubiteljica živali. Malo sva poklepetali in povedala mi je za muco, ki naj bi ravno kotila in je očitno pri tem imela težave. Tudi drugi sosedje so to muco opazili in videli, da je z njo nekaj hudo narobe. Čez nekaj dni me ta soseda vsa panična pokliče, da je našla Lili (tako je muci ime) in naj ji pomagam. Odpeljali sva jo na veterino, kjer so jo oskrbeli. Pri njenem zdravljenju je začela sodelovati tudi Nika2 in še nekaj deklet iz okolice. Tako je nastala nekakšna naveza. In dogovorile smo se za sestanek s prej omenjenim gospodom z občine in mu razložile problem, sploh zdaj ko smo imele konkreten argument. To kar se je zgodilo Lili, se lahko zgodi vsaki nesterilizirani muci. Lili je imela namreč gnojno vnetje maternice. Njena tema je na http://www.mojpes.net/forum/index.php/topic,22133.0.html . Predstavile smo mu rešitev in dogovorili smo se, da muce polovimo in jih odpeljemo na sterilizacijo oziroma kastracijo. Točno tako kot smo so zamislile! Vmes sem se še včlanila v društvo Mačjelovka in en dan šla z dvema članicama na teren, da sem videla, kako se lovi muce. Do sedaj smo v Šempetru polovile že 5 muc, približno toliko pa jih še čaka, saj so nas malce prehitele in kotile, mamic pa tako majhnim mladičem ne moremo vzeti. No, zdaj so gotovo že dovolj stari, da jih nekaj ur ne bodo pogrešali, tako da konec tedna gremo spet v akcijo!

Ni komentarjev: